uj:::vázlat 4.

2009.06.07. 15:58 - Irén54

Ma van  jun -7 ke,tegnap voltunk kirándulni  a gyerekekkel Nyiregyházán, a vadas parkba,Busszal mentünk  de nagyon kifogtuk  mert egész nap esett  az eső, és nem olyan már az embernek a kedve sem  meg a gyerekek is rosszak voltak, nem fogadtak szót senkinek.Meg aztán elindul az ember eggyütt kirándulni és mindig mással kell el menni, hát ne irjam már le hogy kirőlvan szó. Mert akkor bevan törve a feje, Ha iszik akkor -ha nem meg azért én vagyok a hibás és minden nért. Én meg azt mondtam hogy én a lábam nem teszem ki vele az utca kapun többé. De aztán eszembe jutott, hogy minek üljek én ithol hát nem adom meg neki azt az örömet, legfeljebb rá hagyok mindent és nem foglalkozom vele azt csinál amit akar mintha nem ismerném ugy fogok vele bánni.Mert én tegnap nagyon el fáradtamhát egéssznap sehova nem tudtunk le ülni  csak a buszon.Na mindeggy tul teszem magamat rajta többé én pálinkát nem fogok vinni nekik.Részből nem is a gyerekek idegesitettek fel hanem a párom, na nem baj már tulvagyunk rajta veszett már több is mohácsnál:: igy mondja a köz mondás::Na majd meg látom hogy mit szól a zamárdihoz hogy mennyünk-vagy nem.ha ő aztmondja hogy nem akkor én benne vagyok  és nem megyünk és kész-

                                     üdv:: majd még jövök.

A bejegyzés trackback címe:

https://iren54.blog.hu/api/trackback/id/tr51169426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása