uj:::vázlat 6.

2009.06.23. 13:38 - Irén54

Ma van 2009  6 -23 ka már egy hete esik az eső már nagyon elegem van belőlle, meg is fáztam egy kicsit de nagyon köhögök.Vége van az iskolának az év záróknak és nagyon ügyessek voltak az én kis unokáim Nórikának 2 db 4se van a többi tantárgy pedig 5tösek.   Petimeg jól meg felelt nagyon büszke vagyok rájuk és örülök neki hogy nincs velük nagy baj.Nem soká mennek a balatonra  már alig várják,mi meg majd megyünk utánuk 5 kén vasárnap mi is ott leszünk 5 napot. Hát sajnálom hogy Anikóék nem tudnak jönni, én tudom hogy szarul esik neki hogy el megy mindenki ithonról, De mikor ithon vagyunk meg többe néz mindenkit mint minket.Hát had ne irjam már le hogy kiket, mert ő tudja  és ez nekem fáj a leg jobban, Nem mondom én hogy nekem csináljon valamit csak amire meg kérem azt nem csinálja. menni akartam haza anyuhoz és nem ért rá ki vinni, ez nekem nagyon rosszul essett. na de elmult ez is, az ember elfelejti  de nem akar az ember mindig veszekedni.Na majd ki pihenjük magunkat a balatonon ha nem akkor majd ithon. Nem panaszkodok már mert fel idegesitem magamat és akkor csak papával veszekedek. de azt meg nem akarom.

                                    üdv :: majd fojtatom

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iren54.blog.hu/api/trackback/id/tr371203251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása