üdv: 11 fejezet::::

2009.11.11. 12:03 - Irén54

 Ma 2009- 10- 11ke van::.Meg volt nálunk a termék bemutató és azt hiszem, hogy mindenki jól éreszte magát Hát vásárlás nem történtde elég jó sokáig tartott a bemutató.Itt volt nálunk a barátnőm  szemi  és a nővére  Rózsika nagyon örültem neki hogy eljöttek és tiszteletüket tették nálam.El meséltem nekik a tesvérüket  Irmát hogy össze kaptunk a csávón mert neki az fontossabb mint egy jó barátság.Hát a két tesója nagyon elkezdtek nevetni a hüjeségen.Elmondtam hogy én már kértem tőlle bocsánatot mint egy ovis, és ő nem válaszolt nekem hát nagyon meg utált biztos!hogy én bele vágtam a lelki világába, hát sajnálom!!!Na mindeggy az a lényeg hogy nekem adtak igazat.És jól el beszélgetünk egy kicsit, Nagyon örültem hogy itt voltak nállam. És azt mondták hogy leg közelebb mi követ kezünk,  hogy náluk mennyünk, és nem sokára be is fog valósulni remélem. Nagyon szeretem őket.

                             ::::::::  üdv majd jövök még::::::::

A bejegyzés trackback címe:

https://iren54.blog.hu/api/trackback/id/tr351517614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása