Uj fel jegyzés::

2011.02.03. 13:11 - Irén54

2011 jan  hónap.  Nagyon  szegényen léptük át az Uj évet. most még annyi pénzünk se volt mint máskor.De nem volt baj mert a családom  nem beteg és az fontosabb mint a pénz. Aztán  Seprényiné Ibojya szólt nekünk hogy megyünk Romániába,  és mi nem maradhatunk ki belőlle mert a csapathoz tartozunk mi is  ,  Én nagyon meg örültem neki  de kitudtuk  csikarni a nyugdijból,jan  19 én indultunk  Romániába  azaz  Acna sugatagra. egy kicsi kis falu ott töltöttünk 4 éjszakát és 5 napot az csodálatos volt,  Nagyon jóvolt a sós fürdőbe  és minden este buli volt, Ott volt a vacsora és anyi kaját kaptunk a  cégtől, hogy még haza is hoztunk belőlle.Andiék meg elmentek  Hollandiába adig mig mi Romániába voltunk,  hát igy jobban eltudtam viselni, hogy nem láttam őket nap mint nap. ---------nagyon idegesit az egéssz  mert ők ki akarnak menni végleg dolgozni,  én nagyon sajnálom őket pedig ők nem álnak ojan rosszul anyagilag. dehát ők tudják, hogy mit csinálnak mert én  nem mondhatok semmit.

 Aztán el indultunk hazafelé nem volt adig semmi baj demikor elhagytuk  Nyiradonyt a bussz elkezdett  kopogni és én kérdeztem , hogy  mi ez a kopogás és azt mondták a fiuk ,hogy a jég van a kerék között és az kopog,  Hát bozony ,hogy nem az volt hanem a kereket el hagytuk és a busz le ült a vázra,  az volt a szerencse hogy nem csinált valami nagybajt Nagyon meg ijjedtünk Aztán szóltunk a vejemnek hogy jöjön értünk.Én már meg éreztem ithol  hogy valami baj lessz a busszal mert nem amiImrénk volt a soförünk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iren54.blog.hu/api/trackback/id/tr462635720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása