üdv:::14 fejezet.

2010.03.01. 20:07 - Irén54

Ma van 2010-03 hó 1::A mult hónap 27 én ünnepeltük anyunak a születésnapját.Hála az istennek jól érzi magát 80 évet huzott le  elég keserves idők voltak  számára.  De azt mondta hogy  nem bánnya hogy igy zajlott le az élete.De azért nagyon ideges volt mert nem éngedtünk neki semmit, hogy csináljon.Hát nagyon örült is hogy igy összejötünk  csak az egyetlen fia nem tudott haza jönni akor.És még a másik unokája se volt ott Gabika. Hát igen nem vagyunk egyformák sajnos::Na mi meg utánna hazajötünk és el mentünk a farsangi bálba  a hus iparhoz:. nekem elég nehéz volt a hét vége mert pénteken  Andiék aludttam mert ők voltak oda a bálba és két éjjel alig aludtam valamicskét,  de ki birtam::Hát nagyon jól éreztük magunkat mert minden ugy történt ahogy akartuk, nem volt semmi baj semmi  konfliktus: ez csoda  mert mindig van valaki aki el kezdi de hála az istennek nem történt ijesmi.Szépen el telt minden!

                                            üdv:: majd  fojtatom::.

A bejegyzés trackback címe:

https://iren54.blog.hu/api/trackback/id/tr631800859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása