üdv:::10. fejezet:::

2009.11.07. 14:50 - Irén54

Ma van 2009-10 ho-7 ke nagyon boldog vagyok hogy az egéssz családom egésséges.Hát én ugy érzem hogy  sikerült az egyik barátnőmmel össze veszni, a nagy hülyeség miatt.Én már nagyon meg bántam az egésszet,Én olyan voltam mint egy csóró ugy kértem tölle bocsánatot ő meg szart rám (magyarul)még arra sem volt képes hogy valamit vissza irjon én meg ugy voltam vele ha nem ir akkor nekem van igazam mert bele törődött amit én irtam neki.Azóta ki lépett tőllem az iwiwről a fecebookról én meg kitöröltem az msnről, hát ha ő ugy gondolta hogy ne érintkezzünk akor én nem akarom őtet zavarni.Mert már igy is észre vettem hogy nyüg vagyok a nyakán. Mert alig beszélt velem ha néha fel hivtam mindig azt mondta hogy nem mer be jelenkezni mert ő olyan fontos ember hogy mindenki őtet hivja. Egy kicsit meg nyugodtam mikor el mondtam a lányomnak, és azt mondta hogy ilyen hüjeségér kár volt össze veszni és ő is nekem adott igazat.De a jövő héten kedden lesz nállam egy termék bemutatóés jön a huga az-az-én barátnőm és el mondom majd neki hogy mi történt. Na ezzel befejezem a soraimat majd a jövő héten meg irom hogy mi a véleménye a tesójának.

                                        :: üdv majd jövök:::

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iren54.blog.hu/api/trackback/id/tr791507192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása