üdv:: 12. fejezet

2009.12.21. 15:02 - Irén54

Ma van 2009- 12 ho 21 ke van hétfö Na most már igazán vége a barátnői kapcsolatomnak Mert szerintem  nagyon  nagy tévedésbe van  Irma  hogy én őtet kitettem afecebookon, én semmit  nem tettem ki még örültem neki hogy megtaláltam és neki ez volt a fájó pont::  A mutkor volt nállam a testvére  Szemi  és  Rózsika és már akkor ők tudták hogy mi össze voltunk veszve,csak éngemet is hüjének néztek:  Mert Szemi szólt   Irmának  ezt Irma mondta hogy én ki raktam ( pellengérra ) hogy neki szóltak  Amerikából, pedig én nem vagyok olyan hogy valakivel én kitoljak na mindeggy már ez van   ha ő ugy látja jónak akkor legyen ugy , én mindet meg próbáltam hogy jóra jöjünk de Irma nem énged a 21 ből ,hát ha ki birtam  25 -30 évet  hogy nem találkoztunk hát ezek után meg még anyit se fogunk találkozni Lezárom azokat az időket::::::::::::::és kész.....Én pedig nem dugva  csinálom a fecebookot és nem irok ojat hogy mást meg báncsak vele azt hiszi hogy én nekem kell az ő barátja  hát kell a gránátnak egyikse van nekem férjem ha  35 év alatt nem csaltam meg akkor gondolja hogy az inteneten keresztúl biztos meg fogom csalni????????  Elég mocskos dolog ilyet feltételezni róllam.  Ahoz nagyon  nagy  gusztus kellenena  jól van most már befejezem a mai irást  mert tudnék még irni de fel idegesit a dolog, a hüjeség, butaság, mamlaszság, a féltékenység ,az irigység, soroljam még?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iren54.blog.hu/api/trackback/id/tr301613410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása