uj :::vázlat :8.

2009.08.04. 18:15 - Irén54

2009 08 hó4 ke van::Nagyon meleg az idő és én meg nagyo izzadok de agy cseppetse fogyok csak 92 kl vagyok. Hát azt mondják hogy nem fáj az, de nehéz mindent csinálni de nem bánom mert tudom hogy nem vagyok beteg.Megcsinálok én ithol mindent egy kicsi segitcségel, be raktuk a sok körtét befőtnek és a szilvát.  előtte két hétell a sok sárga barackot.aztán jön sorba az őszi barack, a lecsó,  a csalamádé  meg egykis uborka és kész a téli be főzés. hát eggyenlőre enyit irtam most  mert enyi telt az időmből.

                                                üdv::majd még jövök!

A bejegyzés trackback címe:

https://iren54.blog.hu/api/trackback/id/tr461288772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Irén54 2009.08.05. 09:45:10

Mindent nem tudok leirni, mert nem is merem, de mindent nem irhatok meg.


süti beállítások módosítása