uj:::vázlat. 7.

2009.07.11. 17:29 - Irén54

2009 7-hó11ke,  csütörtökön jöttünk haza a Balatonról nagyon jól éreztem magam, jó volt a viz is  a balatonba, és nagyon sokat nevetgéltünk.Akkor kitalálta az unokám hogy én üljek be vele a nagygömbbe  hát én hüje meg bele ültem de nagyon rossz volt benne, nekem még egy óra mulva is remegett a lábam, mert nagyon féltem.De mikor kiszáltam annyira kacagtak rajtam még a fiuk is akié a gömb volt.Nem tudtam volna bele mászni aztán ki kötni magam  ugy féltem,De mindegy volt mert jól éreztem magamat, Aztán el mentünk Lellére a tenger partifürdőbe na ott a gyerekek sokat csuzdáztak  és tiszta homok a part.És másnap már jöttünk haza mert ojan hamar eltelt aza 5 nap.De elég is volt annyi idő mert igy is el költötünk sok pénzt.De nem bántam meg.Haza jötünk és be raktam a sok sárga barackot mert ojan érett volt.

                                               üdv:: majd fojtatom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iren54.blog.hu/api/trackback/id/tr241240608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása